Zoveel mensen keken er naar nieuwe talkshow Eddy Zoëy
Het nieuwe RTL 5-praatprogramma Dit Is Mijn Keus van Eddy Zoëy is maandagavond begonnen met 218.000 kijkers. De show mist daarmee de lijst van 25 best bekeken programma's van de dag, meldt Stichting KijkOnderzoek.
In Dit Is Mijn Keus komen mensen aan het woord die 'anders' zijn dan de gemiddelde mens en afwijken van de norm. In de eerste aflevering werd gesproken met fetisjisten.
Radar
Op primetime zetten de meeste tv-kijkers hun toestel op NPO 1 voor het AVROTROS-programma Radar. Bijna 1,5 miljoen mensen zagen daarin de jaarlijkse uitreiking van de Loden Leeuw voor de meest irritante reclame en BN'ers die daar een rol in spelen. Dit jaar vielen onder anderen Henny Huisman en Maxime Meiland in de prijzen.
Massa is Kassa
Ook het NPO 1-programa Spoorloos deed met 1,3 miljoen kijkers goede zaken. Op NPO 3 was Hunted goed voor 797.000 kijkers en SBS6 bereikte met Familie Gillis: Massa is Kassa 739.000 mensen. RTL 4 en Veronica bleven daar met respectievelijk Tiny House Battle (624.000) en Veronica Inside (609.000) net achter.
Bron: ANP | Beeld: Brunopress
Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.
Wat anderen nu lezen
Monica Geuze 'kon geluk niet op' door presentatieklus Bachelorette
Sylvia Geersen vond rozenceremonie in Bachelorette erg pittig
MAFS: 'Er is geen enkele connectie tussen Remco en Paula'
Lange Frans schuldig bevonden aan mishandeling
Bettina Holwerda verklapt geheim achter relatie met Jim Bakkum
Hoe gaat het nu met Nicole uit Married at First Sight?
Nicolette van Dam sluit 'fase in leven af'
De Slimste Mens-kijkers wildenthousiast: 'de beste aflevering ooit’
Marieke Elsinga geeft update zwangerschapsjeuk
MAFS-kijkers vrezen voor een nieuwe 'Nicole en Martijn'