Op social media komt Sylvie Meis (42) graag classy over, maar thuis lijkt het er heel anders aan toe te gaan. De blondine zou een behoorlijke 'dirty mind' hebben en vol zitten met grapjes over seks. 

Expliciete grapjes

Aan Grazia vertelt Sylvie dat ze haar expliciete gevoel voor humor liever voor zichzelf en haar vrienden houdt. Grapjes over seks zul je dan ook niet snel op haar Instagram tegenkomen. Ze vindt het namelijk erg belangrijk om klasse uit te stralen, laat de blondine weten. 

Article continues after the ad

Dirty mind

Maar haar 'dirty mind' noemt Sylvie zeker niet negatief. Hoewel ze dit deel van zichzelf niet altijd naar buiten brengt, vindt ze wel dat dit staat voor vrouwelijke kracht. Ze vertelt: 'Toe durven geven dat je een seksueel mens bent, dat je je eigen plezier belangrijk vindt en je niet schaamt voor je eigen gevoelens. Het ding is, er is altijd een fine line tussen wat je in je eigen vertrouwde groepje kunt zeggen en wat je publiekelijk schrijft. Een supercoole grap onderling kan online trashy overkomen, en dat ben ik niet, dus dat post ik ook niet.'

Esthetische droomwereld

De presentatrice zegt dat ze op haar sociale media een 'esthetische droomwereld' wil creëren. Seksgrapjes horen daar niet thuis, en 'eerlijke foto's' ook niet. Hoewel het tegenwoordig een trend is onder BN'ers (denk aan een Miljuschka Witzenhausen) om niet alleen maar het perfecte plaatje te laten zien, gaat Sylvie stug door met het plaatsen van gelikte content.

Geen online huilbui

Ze zal dan ook niet snel negatieve emoties laten zien op haar pagina. Daar zegt ze over: 'Ik raak niet gemotiveerd van een vrouw die in een hysterische huilbui een foto post, that's not my thing. Ik kijk graag naar mooie, sportieve vrouwen met een gezonde uitstraling, waarvan ik denk: wat doet zij wat ik ook kan doen? En op mijn beurt probeer ik zo ook weer andere vrouwen te motiveren'.

Bron: Grazia | Beeld: Brunopress

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.