John de Mol Facebook

Talpa Network zet de ontwikkeling van een geheel nieuwe nieuwsvoorziening door. Daarnaast gaat het bedrijf Hart van Nederland verder uitbouwen als onderdeel van haar totale nieuwsaanbod. Het dagelijkse programma van SBS6 wordt een crossmediaal nieuwsmerk om het beter te laten aansluiten op de nieuwsbehoefte van de consument.

'Dit betekent onder meer dat wordt gekeken naar de vormgeving en de beschikbaarheid via de sites en apps', aldus Talpa-woordvoerster Jacqueline Hekkers.

Article continues after the ad

Ontwikkelingsfase

Het concept van de nieuwe nieuwsvoorziening bevindt zich nog in de ontwikkelingsfase. 'We komen met informatie hierover naar buiten op het moment dat de plannen definitief zijn', aldus Hekkers. Eerder woensdag deden verhalen de ronde dat Talpa afziet van het opzetten van een nieuw nieuwsmerk.

Aangenomen

Talpa heeft tientallen mensen aangenomen voor het uitbouwen van haar nieuwsvoorziening. Naast Hart van Nederland wordt op korte termijn ook Shownieuws versterkt.

Bron: ANP | Beeld: Peter Smulders

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.