Hoewel haar programma volgens sommige Duitse media een regelrechte flop was, is Sylvie uiterst tevreden met haar show. Ze trekt zich dan ook niks aan van alle kritiek en de kijkcijfers.

Sylvies Dessous Models trok namelijk slechts 1,4 miljoen kijkers. Nu lijkt dat nog niet zo weinig, maar bij onze oosterburen is dat onvoldoende om bij de 30 populairste tv-programma's geschaard te kunnen worden van die avond. 

Article continues after the ad

Kapitein

Op Instagram schrijft ze poserend in haar eigen lingerie: 'Ik ben de kapitein van mijn schip ... niet bang voor stormen. Ik heb alle zeilen bijgezet voor de volgende aflevering voor Sylvies Dessous Models.' Erg veel doet het Sylvie dus niet, maar of deze actie op Instagram water naar de zee dragen blijkt te zijn... De kijkcijfers zullen het uitwijzen volgende week.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.

Beeld: Instagram, Peter Smulders