Zangeres Shirma Rouse deelt met regelmaat eerlijke foto's en filmpjes van haar afvalrace. En ook nu besluit Shirma weer eerlijk te zijn naar haar volgers. En naast een eerlijke foto van haarzelf kunnen de fans ook rekenen op een prachtige boodschap.

Eerlijke foto

Shirma deelt een tweeluik op Instagram waarop de zangeres zelf te zien is mét en zonder make-up op. 'Natural VS werkend' schrijft ze bij de foto waarmee ze doelt op haar uiterlijk als ze op het podium staat of als ze lekker thuis is. 

Article continues after the ad

Mooie boodschap

'Social media laat ons nooit mensen zien die de echte ik zijn,' schrijft ze verder. En dat vindt Shirma opvallend. Ze wil dan ook niets lievers dan een boodschap meegeven aan haar volgers - die Shirma wel eens vaker zien zonder make-up. 'Het grootste geschenk dat je jezelf kunt geven is om allemaal van jezelf te houden!' Veel mensen reageren dan ook lovend op haar eerlijke post op Instagram. 

Imperfecties

Maar niet alleen de fans van Shirma krijgen een peptalk. Ook heeft de zangeres voor zichzelf nog een mooie boodschap. 'Ik ben perfect in mijn imperfecties! Ik hou van mij!' Ze sluit het bericht af door iedereen een mooie dag te wensen.

De tekst gaat verder onder de foto

Afvallen

Shirma Rouse is inmiddels al aardig wat kilootjes kwijt. Eerder vertelde ze aan Weekend waarom ze met het traject is begonnen. 'Het was niet zozeer van: ik ga nu afvallen. Ik ben gewoon meer tijd gaan investeren in mezelf en afvallen is daar een bijkomstigheid van geworden. Ik ben meer gaan bewegen, heb ritme in m'n leven gekregen en ben gezond gaan eten. Dan gaat het eigenlijk vanzelf.' Ze geeft zichzelf dan nu ook gewoon de tijd die het kost om gezond eten te maken. 'En iedere dag van tien tot elf uur is mijn sportmoment, dan maak ik ook geen andere afspraken.'

Bron: Instagram | Beeld: Instagram, Peter Smulders

 

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.