Hoewel Samantha een tijd terug al een aardig feestje heeft gebouwd omdat ze haar twee kinderen weer in haar armen mocht sluiten, doet ze dat nu dubbel en dwars over. Haar zoontje Milano is vandaag namelijk drie jaar oud geworden.

En dat viert de blondine door voor de kleine te zingen. Maar in haar ogen is haar dochter Angelina ook een beetje jarig. Niet zo gek, want Samantha is maar wat blij dat ze haar twee boefjes weer terug heeft. Zo zei ze eerder in een interview met Weeekend: 'Ik besef maar al te goed dat Jeugdzorg en de andere hulpverleners die ermee hebben ingestemd dat ik na al die maanden eindelijk mijn boefjes weer terugkrijg, mij de komende tijd nauwlettend in de gaten zullen houden om te kijken of ik me netjes aan alle afspraken houd. Ik kan iedereen verzekeren dat niemand bang hoeft zijn dat ik ook maar één regeltje zal overtreden. Ik ben wel blond, maar niet zo dom. Ik weet dat als ik het nu verpest, ik ze allebei voorgoed kwijt ben.'

 

Me kleine meid ook vandaag een beetje jarig he !! Hou van jou mama's vriendin

Een bericht gedeeld door Samantha de Jong (@samanthaenfriends) op

Michael

Ook papa Michael staat stil bij de verjaardag van zijn zoon vanuit Spanje. Hij laat weten: 'Vandaag mijn kleine vriend, maatje en zoontje 3 jaar geworden. Hou van jou pikkie ❤️❤️.'

 

Vandaag me kleine vriend,maatje,zoontje 3 jaar geworden hou van jou pikkie ❤️❤️

Een bericht gedeeld door Michael van der Plas (@michaelvanderplas) op

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Bron: Show | Beeld: Peter Smulders

Ieder jaar wordt de Loden Radioleeuw uitgereikt voor het meest irritante reclamespotje van het jaar. Dit keer is de prijs gegaan naar Eyelove, voor het spotje met René Froger.

Mischa Blok, presentator van Radar Radio, overhandigde de prijs aan Eyelove-directeur Leon Melchior.

Loden Radioleeuw voor René Froger

Het reclamespotje heeft de prijs voornamelijk gewonnen door de rol van zanger René Froger. Hij zingt in het spotje, wat door luisteraars niet helemaal goed werd ontvangen. Zo omschreef één luisteraar Frogers gezang als "een krijtje over het schoolbord" en bestempelen anderen het als "gejodel". 

Eyelove won met 55 procent van de stemmen. Op de tweede plek stond het spotje van Online.nl (26 procent) en daarna volgde Kruidvat (19 procent). "Het is nooit onze insteek geweest om deze reclame irritant te maken en daar een prijs mee te winnen," vertelt Melchior. "Maar ik ben blij verrast met de aandacht ervoor. Het heeft zijn doel wel bereikt; we hebben een verhoogde naamsbekendheid." 

Loden Leeuw

Maandag wordt in de televisie-uitzending van Radar de bekende Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame uitgereikt. Daarnaast wordt ook de meest irritante BN'er in een reclamespotje uitgekozen. Voor die laatste categorie is René Froger opnieuw genomineerd voor zijn rol in de tv-reclame van Eyelove. Dus wie weet sleept de volkszanger opnieuw een prijs in de wacht.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Peter Smulders 

Het is een magisch weekend voor de cast en crew van Goede Tijden, Slechte Tijden. Alle acteurs en actrices van de populaire soap zijn met elkaar in Disneyland Paris.

Ze zijn daar om de 90ste verjaardag van icoon Mickey Mouse te vieren.

GTST-cast in Disneyland Paris

Natuurlijk worden er veel kiekjes van het weekend gedeeld op social media. Zo zien we leuke groepsfoto's van de cast en crew, en laat acteur Ferri Somogyi wel een heel bijzonder kunstje zien. Bekijk alle beelden hieronder:

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Instagram