Patricia Paay is verheugd dat Johan Vlemmix zijn claim van twee ton heeft ingetrokken. 'Het is blij nieuws. Ik ben blij dat hij zo verstandig is', laat Paays advocaat Johan Langelaar in een reactie weten. Hij en Paay zetten hun eis voor een schadevergoeding van 30.000 euro wel door. 'Die laten wij zeker niet vallen', aldus Langelaar.

Rechtszaak

Woensdag dient de zaak tussen de voormalige zangeres en de Eindhovense ondernemer. Paay wil geld zien omdat Vlemmix een levensgrote sekspop van haar op de markt wilde brengen. Ze stelt dat haar carrière in het slop is geraakt door de geruchtmakende verspreiding van een plasseksvideo en dat Vlemmix dat heeft misbruikt om zijn handel te beginnen.

Medelijden

Langelaar ziet de zaak met vertrouwen tegemoet, al sluit hij niet uit dat er nog een schikking wordt getroffen. Daarvoor zal Vlemmix volgens de advocaat wel flink in de buidel moeten tasten. Vlemmix liet maandag weten dat hij zijn claim "uit medelijden" voor Paay laat vallen. Volgens hem zit ze er financieel "niet glorieus" bij en wil hij haar niet nog meer geld afhandig maken. Ook wilde Vlemmix laten zien dat hij "goede bedoelingen" heeft en dat het hem niet om het geld gaat.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Edwin Smulders | (ANP)

Ieder jaar wordt de Loden Radioleeuw uitgereikt voor het meest irritante reclamespotje van het jaar. Dit keer is de prijs gegaan naar Eyelove, voor het spotje met René Froger.

Mischa Blok, presentator van Radar Radio, overhandigde de prijs aan Eyelove-directeur Leon Melchior.

Loden Radioleeuw voor René Froger

Het reclamespotje heeft de prijs voornamelijk gewonnen door de rol van zanger René Froger. Hij zingt in het spotje, wat door luisteraars niet helemaal goed werd ontvangen. Zo omschreef één luisteraar Frogers gezang als "een krijtje over het schoolbord" en bestempelen anderen het als "gejodel". 

Eyelove won met 55 procent van de stemmen. Op de tweede plek stond het spotje van Online.nl (26 procent) en daarna volgde Kruidvat (19 procent). "Het is nooit onze insteek geweest om deze reclame irritant te maken en daar een prijs mee te winnen," vertelt Melchior. "Maar ik ben blij verrast met de aandacht ervoor. Het heeft zijn doel wel bereikt; we hebben een verhoogde naamsbekendheid." 

Loden Leeuw

Maandag wordt in de televisie-uitzending van Radar de bekende Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame uitgereikt. Daarnaast wordt ook de meest irritante BN'er in een reclamespotje uitgekozen. Voor die laatste categorie is René Froger opnieuw genomineerd voor zijn rol in de tv-reclame van Eyelove. Dus wie weet sleept de volkszanger opnieuw een prijs in de wacht.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Peter Smulders 

Het is een magisch weekend voor de cast en crew van Goede Tijden, Slechte Tijden. Alle acteurs en actrices van de populaire soap zijn met elkaar in Disneyland Paris.

Ze zijn daar om de 90ste verjaardag van icoon Mickey Mouse te vieren.

GTST-cast in Disneyland Paris

Natuurlijk worden er veel kiekjes van het weekend gedeeld op social media. Zo zien we leuke groepsfoto's van de cast en crew, en laat acteur Ferri Somogyi wel een heel bijzonder kunstje zien. Bekijk alle beelden hieronder:

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Instagram