Na haar kortstondige huwelijk met Daniel Ducruet zocht prinses Stéphanie van Monaco naarstig naar ‘een liefde voor altijd’. De ware heeft ze echter na al die jaren nog niet gevonden. Daniel had meer geluk; hij stichtte een nieuw gezin met Kelly Lancien, met wie hij onlangs trouwde. Stéphanie hoeft niet meer te dromen van een verzoening...

Daniel Ducruet (53) was in 1996 de meest gehate man van de wereld, toen hij echtgenote prinses Stéphanie van Monaco (53) bleek te hebben bedrogen met de Belgische stripteaseuse Fily Houtteman. Toch probeerde hij op alle mogelijke manieren het tij te keren. Hij schreef een open brief aan Stéphanie en tijdens een interview met Hello!-magazine zei hij: ‘Ik schaam me zeer. Ik heb mijn vrouw verraden. Ik heb haar liefde verraden. En bovenal heb ik mijn kinderen verraden.’ Maar voor Daniel was er geen vergeving weggelegd. Hij stond met lege handen: ‘Ik heb niets. Ik heb geen cent gevraagd aan de familie Grimaldi en zij hebben me niets geboden.’ Toen Stéphanie haar verdriet had verwerkt, ging ze naarstig op zoek naar een nieuwe grote liefde. Maar zonder succes. Ook Daniel Ducruet zag menig romance op de klippen lopen, maar acht jaar geleden vond hij wél nieuw, bestendig liefdesgeluk, bij Kelly Lancien. Ze kregen dochter Linoué (5) en maakten onlangs een nieuwe stap in hun relatie. Tijdens een intieme ceremonie, waarbij ál Daniels kinderen aanwezig waren, trouwden ze.

Lees het hele artikel in Story editie 25. Nu in de winkel. Kun je niet wachten? Bekijk 'm via Blendle.


Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.

Beeld: Bruno Bebert (EPA)

Ieder jaar wordt de Loden Radioleeuw uitgereikt voor het meest irritante reclamespotje van het jaar. Dit keer is de prijs gegaan naar Eyelove, voor het spotje met René Froger.

Mischa Blok, presentator van Radar Radio, overhandigde de prijs aan Eyelove-directeur Leon Melchior.

Loden Radioleeuw voor René Froger

Het reclamespotje heeft de prijs voornamelijk gewonnen door de rol van zanger René Froger. Hij zingt in het spotje, wat door luisteraars niet helemaal goed werd ontvangen. Zo omschreef één luisteraar Frogers gezang als "een krijtje over het schoolbord" en bestempelen anderen het als "gejodel". 

Eyelove won met 55 procent van de stemmen. Op de tweede plek stond het spotje van Online.nl (26 procent) en daarna volgde Kruidvat (19 procent). "Het is nooit onze insteek geweest om deze reclame irritant te maken en daar een prijs mee te winnen," vertelt Melchior. "Maar ik ben blij verrast met de aandacht ervoor. Het heeft zijn doel wel bereikt; we hebben een verhoogde naamsbekendheid." 

Loden Leeuw

Maandag wordt in de televisie-uitzending van Radar de bekende Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame uitgereikt. Daarnaast wordt ook de meest irritante BN'er in een reclamespotje uitgekozen. Voor die laatste categorie is René Froger opnieuw genomineerd voor zijn rol in de tv-reclame van Eyelove. Dus wie weet sleept de volkszanger opnieuw een prijs in de wacht.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Peter Smulders 

Het is een magisch weekend voor de cast en crew van Goede Tijden, Slechte Tijden. Alle acteurs en actrices van de populaire soap zijn met elkaar in Disneyland Paris.

Ze zijn daar om de 90ste verjaardag van icoon Mickey Mouse te vieren.

GTST-cast in Disneyland Paris

Natuurlijk worden er veel kiekjes van het weekend gedeeld op social media. Zo zien we leuke groepsfoto's van de cast en crew, en laat acteur Ferri Somogyi wel een heel bijzonder kunstje zien. Bekijk alle beelden hieronder:

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Instagram