Maxime Meiland heeft natuurlijk haar kledinglijn, had ooit de erotische onderneming 'Divine Line', maar daar kan nu nog een titel aan toe worden gevoegd. De blondine heeft namelijk nog een bedrijf ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Het gaat deze keer om Meiland Online Marketing. De nieuwste onderneming werd gespot door Bekende Buren, maar het blijft nog onduidelijk wat precies de bedoeling is.

Article continues after the ad

Erotische webcam site

Maxime Meiland zou zich in 2016 zich bij de Kamer van Koophandel hebben ingeschreven met een eenmanszaak: Divine Line. Deze zou zo’n twee jaar later, in juni 2018, weer uitgeschreven zijn. Wat de activiteit was waar Divine Line zich volgens de officiële KvK-gegevens mee bezighield? Deze werd omschreven als ‘erotische webcam site’. Daarnaast zou op de zakelijke Facebookpagina een oproep staan om ‘modellen met een mooie en verzorgde uitstraling’ te werven.

AliExpress

Eerder ontstond er nog ophef over de nieuwe kledinglijn van Maxime. Had ze deze items wel zelf ontworpen of kwamen de designs rechtstreeks van AliExpress? Een oplettende kijker wist namelijk zowat elk item een op een terug te vinden op de Chinese verkoopsite. Aan RTL Boulevard liet Maxime destijds weten in haar collectie gebruik te maken van stoffen uit China. 'Sommige stoffen heb ik zelf ontworpen, andere stoffen hebben een patroon dat gemaakt is door de fabriek daar. Ik laat mij inspireren door alles in mijn omgeving. Van het leven op het chateau, tot toffe outfits die ik zie op straat. Mijn ambitie is om een collectie samen te stellen waarin ik mijzelf zie en waar ik de Nederlandse vrouw een plezier mee hoop te doen.'

Bron: Boulevard | Beeld: Peter Smulders

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.