De start van het nieuwe seizoen van Hello Goodbye is dinsdag bekeken door ruim een miljoen mensen. Het NPO 1-programma waarin Joris Linssen reizigers op Schiphol aanspreekt was daarmee primetime een van de best bekeken programma's, meldt Stichting KijkOnderzoek.

In hetzelfde tijdslot deed alleen De Slimste Mens op NPO 2 het beter met bijna 1,2 miljoen kijkers. De quiz moest ten opzichte van maandag wel inleveren. Toen keken er nog bijna 1,5 miljoen mensen.

Article continues after the ad

Kijkers

Na afloop van Hello Goodbye trok op NPO 1 de S.P.E.L.-show ook ruim een miljoen kijkers. Een net verder op NPO 2 begon De Windsors, een nieuwe docureeks over het Britse koninklijk huis, met 541.000 belangstellenden.

Herhalingen

De commerciële zenders, die nu vooral herhalingen uitzenden, bleven qua kijkcijfers achter op de publieke netten. RTL 4 ging nog net door de grens van 300.000 kijkers met Beter Laat Dan Nooit maar SBS6 bleef eronder met Paleis voor een Prikkie (268.000) en Waar is de Mol (277.000).

Bron: ANP | Beeld: Peter Smulders

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.