Michelle Obama kijkt enorm uit naar de dag dat haar boek 'Becoming' uitkomt, maar zegt ook wel een beetje bang te zijn over haar openheid. "Ik ben erg eerlijk geweest in wat ik heb opgeschreven, het is precies wie ik ben," aldus de voormalig First Lady. Obama kondigde ook aan tien Amerikaanse steden te gaan bezoeken om haar boek te promoten en dat pakt ze groots aan.

Michelle presenteert zichzelf en haar boek in tien grote evenementzalen in plaats van lokale boekwinkels, om zo meer mensen te kunnen bereiken. "Ik hoop dat anderen zich geïnspireerd voelen om hun stem te laten gelden en hun eigen verhaal te maken. Het gaat niet om grote momenten in het leven maar juist om de kleinere dingen. Die vormen je als mens en maken je uniek."

Geïnspireered

"In de periode nadat ik weg was uit het Witte Huis, heb ik de tijd genomen om eens goed na te denken over wie nou precies de mensen die mij hebben geïnspireerd en mij mede de persoon hebben gemaakt die ik vandaag de dag ben. En welke verhalen en belevenissen hieraan bedragen hebben," aldus Michelle.

Becoming verschijnt op 13 november. Die dag begint Obama haar boektournee in Chicago, de stad waar ze geboren en getogen is. Vervolgens reist ze door naar Los Angeles, Washington D.C., Boston, Philadelphia, Brooklyn, Detroit, Denver, San Jose en Dallas.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.

Bron: ANP | Beeld: Hollandse Hoogte

Twan Huys vindt het niet erg prettig om in de ochtend wakker te worden met slechte kijkcijfers van RTL Late Night en met kritiek op zijn presenteerstijl. Toch wordt de presentator van de talkshow er niet onzeker van, zo zegt hij woensdagavond in het programma Van der Vorst ziet sterren.

Iedere ochtend neemt Huys online de kranten door. En dan komt hij wel eens snoeiharde recensies tegen. 'Het is niet altijd prettig wakker worden als je naam er weer in staat', biecht Twan op aan Peter van der Vorst. Zo noemde AD-recensent Angela de Jong hem onlangs nog 'niet empathisch genoeg'. 'Dat is iets waar je liever niet mee wakker wordt', aldus de RTL-presentator.

Niet onzeker

Maar de harde kritieken over de tegenvallende kijkcijfers maken hem niet onzeker, zegt Twan. De presentator geeft toe dat hij het er twintig jaar geleden misschien wel moeilijk mee zou hebben. Maar nu niet meer. 'Ik ben al vrij lang journalist en ik presenteer al vrij lang televisieprogramma's. Dus ik weet wel wat ik kan. Daar ben ik niet onzeker over. Anders zou ik het ook niet kunnen presenteren.'

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Bron & beeld: ANP

Yolanthe Sneijder Cabau, Tygo Gernandt, Anna Drijver en Benja Bruijning zijn uit de kleren gegaan voor de FishLove-campagne. Net als onder meer Gijs Scholten van Aschat, Bert Kuizenga en Rutger Hauer poseren zij naakt met een dode vis in hun handen om aandacht te vragen voor overbevissing in Europese wateren, maakte de organisatie woensdag bekend.

'We moeten denken aan de toekomst van de zeeën en we moeten letten op de visstand', zegt Anna Drijver. Ze poseert voor de campagne met een tarbot in haar handen. 'Samen met vissers en biologen moeten we ervoor zorgen dat er geen soorten meer bedreigd worden. Dan maar minder vaak een visje eten.'

Niet lang na te denken

Yolanthe, die een rog voor haar borsten houdt, hoefde niet lang na te denken over haar deelname aan de campagne Fishlove. 'Wij moeten beter met onze planeet en haar natuurlijke bronnen leren om te gaan, juist als moeder ben ik mij hiervan bewust. Ik wil heel graag dat mijn kind en alle andere kinderen zo opgevoed worden dat zij van de natuur kunnen genieten, dat zij zorgzaam leren om te gaan met onze planeet en dat zij zich bewust zijn van het feit dat niet alles oneindig is.'

Internationaal

Ook internationale sterren hebben op een zelfde manier aandacht gevraagd voor overbevissing. Zo deden onder meer Sean Penn, Emma Thompson, Judi Dench en Paris Jackson mee aan de actie.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Bron: ANP | Beeld: Instagram, Peter Smulders