Marco Borsato (54) heeft een behoorlijke sprong in het diepe genomen. Dat deed de zanger deze keer niet alleen, maar met het hele gezin. Op nieuwe beelden is te zien dat hij samen met z'n kinderen geniet van wat quality time.

Dat de zanger weer helemaal in de wolken is sinds hij terug is bij 'zijn' Leontine, is inmiddels geen geheim meer. Marco is dan ook compleet in zijn nopjes wanneer zijn kinderen met hem een duik willen nemen.

Article continues after the ad

Duiken

In een nieuw filmpje heeft Borsato wat foto's en filmpjes achter elkaar gemonteerd met daaronder natuurlijk bijpassende muziek. 'Family Dive! ❤️🍀❤️', schrijft hij slechts. Te zien zijn niet alleen Senna en Jada, maar ook schoonzoon Roeland Beelen. Hij noemt het dan ook 'Borsato & Beelen Dive Team'.

Tekst gaat verder onder post. 

Onder de indruk

Volgers zijn in ieder geval onder de indruk van de duikkunsten van de familie. 'Owh gaaf. Hopelijk kan ik ook snel weer 🙆🏼🐠🐙🐡👌🏻', is terug te vinden in de reacties. Een ander merkt op: 'Mooi als je dat met elkaar kan beleven.❤️'

Geofferd aan het succes

In Volkskrant Magazine, waarin Marco onder meer vertelt over zijn decennialange vriendschap met zijn vaste componist John Ewbank, die hem nooit liet vallen en altijd weer omhoog krikte, vertelde de zanger hoe hij zijn huwelijk opblies door zijn carrière voor te laten gaan. ‘Zo’n loopbaan vraagt toewijding, maar je moet niet denken dat je de Eiffeltoren naar Amsterdam kunt halen. Als ik zo terugkijk, was het een ongezond tempo, waarin alles is gebeurd. Ik had meer tijd moeten nemen voor mijn gezin. Zakelijk veel beter moeten nadenken. Het is niet slecht, het is zonde. Ik heb mijn vrouw verloren, en nu een beetje terug. Ik heb haar geofferd aan het succes. Mijn droom is nu, het hier en nu, en ik vertrouw erop dat het hier en nu weer goedkomt. Dat is de ambitie die ik najaag.’

Beeld: Peter Smulders, Instagram

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.