Soms let je heel even niet op en gaat het goed mis. Dat is precies wat er gebeurde bij Maxime Meiland (25) en haar vriendlief Leroy. Toch wil de blondine haar volgers waarschuwen en legt uit door welke pijnlijke blunder de twee in vuur en vlam stonden.

Maxime deelt pijnlijke blunder

'Ja jongens, ik moet dit verhaal gaan vertellen, omdat het toch wel iets doms heeft, iets gênants, iets geestigs ook wel. Ik bedoel: wie overkomt dit nou?!', begint Maxime haar verhaal. 'Ik ga het even laten zien', vervolgt ze.

Article continues after the ad

Op het toilet

In het volgende shot zien we Maxime bij haar toilet. 'Nou hebben wij een hele mooie wc en daar wil je natuurlijk ook een lekker geurtje bij hebben. Dus hebben wij deze roomspray gekocht en hier stonden allemaal toiletrollen', vertelt Maxime. Ze laat een gouden pot met geurstokjes zien en de plek waar de toiletrollen hebben gestaan.

Branderig gevoel

'Misschien voel je ‘m al aankomen. Toevallig toen Leroy gisteren op de wc zat, was de wc-rol op. Dus hij pakt er een van achter de roomspray. Toen kreeg hij ineens een heel branderig gevoel. Ik moest daarna toevallig ook. Ik dacht toen gelijk: ik heb een blaasontsteking', aldus Maxime.

Waarschuwing

De realityster vertelt dat haar vriend snel doorhad wat er aan de hand was: de roomspray had op het toiletpapier gelekt. 'Het had ontzettend op de wc-rol gelekt. Wij stonden in vuur en vlam van onderen gister.' Ze sluit haar verhaal af met een waarschuwing: 'Het is echt vreselijk. Mensen kijk uit, het is ook nog gevaarlijk!'. Maxime heeft haar lesje wel geleerd, deze pijnlijke fout zal ze niet snel nog een keer maken.

Door: Flaironline | Beeld: Peter Smulders

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.