Afgelopen donderdagavond was schrijfster Marianne Zwagerman te gast bij televisieprogramma VI Oranje Blijft Thuis. Ze vertelde daar dat ze Johan Derksen, die zelf ook een paar dagen per week aan tafel zit, een 'vieze man' vindt. Naar aanleiding van haar uitspraak krijgt Marianne nu doodsbedreigingen.

Tijdens het programma zegt presentator Wilfred Genee dat veel mensen Marianne zien als de vrouwelijke versie van Johan Derksen, mede om haar uitgesproken mening. De schrijfster en mede-oprichtster van PowNed reageert daarop dat ze het de 'grootste belediging ooit' vindt. 

Vieze man

'Ja ik was wel mijn haren minimaal één keer per week en hij volgens mij één keer per jaar ofzo. Ik vind die man heel vies, volgens mij stinkt 'ie ook heel erg,' is het antwoord van Marianne. Haar opmerkingen worden niet echt gewaardeerd door televisiekijkend Nederland, zo blijkt ook uit een filmpje dat Marianne zelf heeft geplaatst op haar Twitteraccount. Ze geeft aan dat ze veel haarberichten en zelfs doodsbedreigingen ontvangt na haar uitspraken in het televisieprogramma. 'Die man ziet er gewoon heel vies uit. Ik denk altijd dat hij heel erg stinkt. En nu zijn mensen allemaal boos op mij. Ik krijg allemaal doodsbedreigingen.'

Bewondering

Marianne zegt juist veel bewondering te hebben voor Johan Derksen, omdat hij zijn mening durft te geven op nationale televisie. 'Ik bedoelde het harstikke lief. Ik begrijp niet dat mensen allemaal zo selectief luisteren', zegt Marianne.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Bron: RTL | Beeld: VI Oranje Blijft Thuis

Ieder jaar wordt de Loden Radioleeuw uitgereikt voor het meest irritante reclamespotje van het jaar. Dit keer is de prijs gegaan naar Eyelove, voor het spotje met René Froger.

Mischa Blok, presentator van Radar Radio, overhandigde de prijs aan Eyelove-directeur Leon Melchior.

Loden Radioleeuw voor René Froger

Het reclamespotje heeft de prijs voornamelijk gewonnen door de rol van zanger René Froger. Hij zingt in het spotje, wat door luisteraars niet helemaal goed werd ontvangen. Zo omschreef één luisteraar Frogers gezang als "een krijtje over het schoolbord" en bestempelen anderen het als "gejodel". 

Eyelove won met 55 procent van de stemmen. Op de tweede plek stond het spotje van Online.nl (26 procent) en daarna volgde Kruidvat (19 procent). "Het is nooit onze insteek geweest om deze reclame irritant te maken en daar een prijs mee te winnen," vertelt Melchior. "Maar ik ben blij verrast met de aandacht ervoor. Het heeft zijn doel wel bereikt; we hebben een verhoogde naamsbekendheid." 

Loden Leeuw

Maandag wordt in de televisie-uitzending van Radar de bekende Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame uitgereikt. Daarnaast wordt ook de meest irritante BN'er in een reclamespotje uitgekozen. Voor die laatste categorie is René Froger opnieuw genomineerd voor zijn rol in de tv-reclame van Eyelove. Dus wie weet sleept de volkszanger opnieuw een prijs in de wacht.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Peter Smulders 

Het is een magisch weekend voor de cast en crew van Goede Tijden, Slechte Tijden. Alle acteurs en actrices van de populaire soap zijn met elkaar in Disneyland Paris.

Ze zijn daar om de 90ste verjaardag van icoon Mickey Mouse te vieren.

GTST-cast in Disneyland Paris

Natuurlijk worden er veel kiekjes van het weekend gedeeld op social media. Zo zien we leuke groepsfoto's van de cast en crew, en laat acteur Ferri Somogyi wel een heel bijzonder kunstje zien. Bekijk alle beelden hieronder:

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Instagram