Margriet van der Linden, die sinds dit jaar de talkshow M presenteert op de publieke omroep, denkt nog niet aan een mogelijk tweede seizoen van het actualiteitenprogramma.

'Daar ben ik niet mee bezig, ik richt me op het nu', vertelt Van der Linden (48) in gesprek met De Volkskrant. 'Laat ik dit zeggen: ik blijf altijd heel dicht bij wat ik wil, wat goed voelt. En ik kan niet ontkennen dat M aan alle kanten erg goed voelt. Dat sterkt me.'

In mei begon de presentator met het programma en tijdens het wereldkampioenschap voetbal had M even pauze. De talkshow zal de rest van de zomer te zien zijn, tot De Wereld Draait Door weer van start gaat.

Koers houden

De resterende weken wil Van der Linden 'koers houden'. 'Daarmee bedoel ik: geen onderwerpen kiezen waarvan kenners denken dat die meer kijkers trekken. Het gaat me niet gebeuren dat redacteuren van M bellen met bekende Nederlanders die iets op Twitter hebben gezet wat 'leuk' is om te bespreken op tv. Zulke makkelijke journalistiek zie ik al te veel, over de hele linie.'

Kritiek

De presentator kreeg van sommige critici te horen dat zij niet zichzelf zou zijn in M. Onzin, stelt Van der Linden. 'Ik zit niet te acteren op tv. Ik zet echt geen gezicht op. Waarom zou ik? Ik ben vaak enthousiast. Als ik het niet naar mijn zin heb tijdens de uitzending, zou je dat kunnen zien.'

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Peter Smulders | Bron: nu.nl

Ieder jaar wordt de Loden Radioleeuw uitgereikt voor het meest irritante reclamespotje van het jaar. Dit keer is de prijs gegaan naar Eyelove, voor het spotje met René Froger.

Mischa Blok, presentator van Radar Radio, overhandigde de prijs aan Eyelove-directeur Leon Melchior.

Loden Radioleeuw voor René Froger

Het reclamespotje heeft de prijs voornamelijk gewonnen door de rol van zanger René Froger. Hij zingt in het spotje, wat door luisteraars niet helemaal goed werd ontvangen. Zo omschreef één luisteraar Frogers gezang als "een krijtje over het schoolbord" en bestempelen anderen het als "gejodel". 

Eyelove won met 55 procent van de stemmen. Op de tweede plek stond het spotje van Online.nl (26 procent) en daarna volgde Kruidvat (19 procent). "Het is nooit onze insteek geweest om deze reclame irritant te maken en daar een prijs mee te winnen," vertelt Melchior. "Maar ik ben blij verrast met de aandacht ervoor. Het heeft zijn doel wel bereikt; we hebben een verhoogde naamsbekendheid." 

Loden Leeuw

Maandag wordt in de televisie-uitzending van Radar de bekende Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame uitgereikt. Daarnaast wordt ook de meest irritante BN'er in een reclamespotje uitgekozen. Voor die laatste categorie is René Froger opnieuw genomineerd voor zijn rol in de tv-reclame van Eyelove. Dus wie weet sleept de volkszanger opnieuw een prijs in de wacht.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Peter Smulders 

Het is een magisch weekend voor de cast en crew van Goede Tijden, Slechte Tijden. Alle acteurs en actrices van de populaire soap zijn met elkaar in Disneyland Paris.

Ze zijn daar om de 90ste verjaardag van icoon Mickey Mouse te vieren.

GTST-cast in Disneyland Paris

Natuurlijk worden er veel kiekjes van het weekend gedeeld op social media. Zo zien we leuke groepsfoto's van de cast en crew, en laat acteur Ferri Somogyi wel een heel bijzonder kunstje zien. Bekijk alle beelden hieronder:

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Instagram