De comeback van Luv’ verloopt allesbehalve vlekkeloos. De samenwerking met het management dat het trio bij de herstart in de arm nam, liep uit op een catastrofe. De plannen om de legendarische hitformatie ook internationale faam te bezorgen, moesten worden uitgesteld wegens ziekte. En tot overmaat van ramp viel het eerste buitenlandse Luv’-optreden letterlijk in het water…

Marga Scheide, José Hoebee en Ria Thielsch, die de plaats innam van Patty Brard, hadden zich de comeback van Luv’ heel anders voorgesteld. De samenwerking met het management dat het trio twee jaar geleden opnieuw op de kaart zou zetten, leverde niet op wat de zangeressen ervan hadden verwacht. ‘Op een gegeven moment heb ik de zakelijke leiding van Luv’ op me genomen en hebben we een boekingskantoor gevraagd om de optredens te regelen,’ vertelt Marga Scheide aan Story. ‘Dat was natuurlijk niet gebeurd als de samenwerking optimaal was geweest.’ Achter de schermen van de showbizz wordt met grote stelligheid beweerd dat de Luv’-zangeressen een flink bedrag op tafel hebben moeten leggen om van de verbintenis met hun manager af te komen. Marga: ‘Bij het scheiden van onze wegen heb ik op straffe van een boete moeten tekenen om niets over de breuk te zeggen. Laat ik het erop houden dat de hooggespannen verwachtingen die we van de samenwerking hadden, niet zijn uitgekomen...’

Lees het hele verhaal in Story. Editie 26 ligt nu in de winkel.


Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.

Beeld: Peter Smulders

 

Ieder jaar wordt de Loden Radioleeuw uitgereikt voor het meest irritante reclamespotje van het jaar. Dit keer is de prijs gegaan naar Eyelove, voor het spotje met René Froger.

Mischa Blok, presentator van Radar Radio, overhandigde de prijs aan Eyelove-directeur Leon Melchior.

Loden Radioleeuw voor René Froger

Het reclamespotje heeft de prijs voornamelijk gewonnen door de rol van zanger René Froger. Hij zingt in het spotje, wat door luisteraars niet helemaal goed werd ontvangen. Zo omschreef één luisteraar Frogers gezang als "een krijtje over het schoolbord" en bestempelen anderen het als "gejodel". 

Eyelove won met 55 procent van de stemmen. Op de tweede plek stond het spotje van Online.nl (26 procent) en daarna volgde Kruidvat (19 procent). "Het is nooit onze insteek geweest om deze reclame irritant te maken en daar een prijs mee te winnen," vertelt Melchior. "Maar ik ben blij verrast met de aandacht ervoor. Het heeft zijn doel wel bereikt; we hebben een verhoogde naamsbekendheid." 

Loden Leeuw

Maandag wordt in de televisie-uitzending van Radar de bekende Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame uitgereikt. Daarnaast wordt ook de meest irritante BN'er in een reclamespotje uitgekozen. Voor die laatste categorie is René Froger opnieuw genomineerd voor zijn rol in de tv-reclame van Eyelove. Dus wie weet sleept de volkszanger opnieuw een prijs in de wacht.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Peter Smulders 

Het is een magisch weekend voor de cast en crew van Goede Tijden, Slechte Tijden. Alle acteurs en actrices van de populaire soap zijn met elkaar in Disneyland Paris.

Ze zijn daar om de 90ste verjaardag van icoon Mickey Mouse te vieren.

GTST-cast in Disneyland Paris

Natuurlijk worden er veel kiekjes van het weekend gedeeld op social media. Zo zien we leuke groepsfoto's van de cast en crew, en laat acteur Ferri Somogyi wel een heel bijzonder kunstje zien. Bekijk alle beelden hieronder:

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Instagram