Elke week beantwoordt een Bekende Nederlander twintig vragen over zijn of haar leven. In deze aflevering journalist en presentator Jacques d’Ancona (80).

Wat is jouw levensmotto?
‘Zo vroeg mogelijk opstaan en zo laat mogelijk naar bed, om zoveel mogelijk mee te kunnen maken.’

Met wie zou je het goed willen maken?
‘Ik had vrienden met wie het verkeerd afliep. Ik ben selectief in vriendschappen en heb rancuneuze trekken. Zo kan ik er slecht tegen als ik, naar mijn gevoel, onvoldoende erkend word. Dan lukt het me ook niet om bepaalde zaken uit te praten.’

Wat is je ondeugd?
‘Timemanagement. Daar heb ik moeite mee. Ik zet altijd te veel afspraken voor één dag in mijn agenda en kom dan in gedrang met mijn tijdschema.’

Wie is je grootste liefde?
‘Ik heb eerst een lange relatie gehad met Dick en daarna met Hennie. Nee, niet Henny Huisman. Die partners zijn beiden overleden. Maar in de periode dat we samen waren, beschouwde ik ze als mijn grote liefde. Inmiddels is Hans alweer 21 jaar mijn geliefde. En hij betekent alles voor me.’

Lees het hele interview in Story. Editie 26 ligt nu in de winkel.


Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.

Beeld: Peter Smulders

Ieder jaar wordt de Loden Radioleeuw uitgereikt voor het meest irritante reclamespotje van het jaar. Dit keer is de prijs gegaan naar Eyelove, voor het spotje met René Froger.

Mischa Blok, presentator van Radar Radio, overhandigde de prijs aan Eyelove-directeur Leon Melchior.

Loden Radioleeuw voor René Froger

Het reclamespotje heeft de prijs voornamelijk gewonnen door de rol van zanger René Froger. Hij zingt in het spotje, wat door luisteraars niet helemaal goed werd ontvangen. Zo omschreef één luisteraar Frogers gezang als "een krijtje over het schoolbord" en bestempelen anderen het als "gejodel". 

Eyelove won met 55 procent van de stemmen. Op de tweede plek stond het spotje van Online.nl (26 procent) en daarna volgde Kruidvat (19 procent). "Het is nooit onze insteek geweest om deze reclame irritant te maken en daar een prijs mee te winnen," vertelt Melchior. "Maar ik ben blij verrast met de aandacht ervoor. Het heeft zijn doel wel bereikt; we hebben een verhoogde naamsbekendheid." 

Loden Leeuw

Maandag wordt in de televisie-uitzending van Radar de bekende Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame uitgereikt. Daarnaast wordt ook de meest irritante BN'er in een reclamespotje uitgekozen. Voor die laatste categorie is René Froger opnieuw genomineerd voor zijn rol in de tv-reclame van Eyelove. Dus wie weet sleept de volkszanger opnieuw een prijs in de wacht.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Peter Smulders 

Het is een magisch weekend voor de cast en crew van Goede Tijden, Slechte Tijden. Alle acteurs en actrices van de populaire soap zijn met elkaar in Disneyland Paris.

Ze zijn daar om de 90ste verjaardag van icoon Mickey Mouse te vieren.

GTST-cast in Disneyland Paris

Natuurlijk worden er veel kiekjes van het weekend gedeeld op social media. Zo zien we leuke groepsfoto's van de cast en crew, en laat acteur Ferri Somogyi wel een heel bijzonder kunstje zien. Bekijk alle beelden hieronder:

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Instagram