Froukje de Both en Kimberly van de Berkt lanceren donderdag 21 maart de website Kees!. Hiermee willen zij de zeepbel van perfectie, die zo vaak in de media wordt getoond, doorprikken.

Onder het motto ‘gelukkig niet perfect’ wil het tweetal met Kees! vrouwen een realistische kijk op het leven bieden die meer houvast en zelfvertrouwen biedt dan een zorgvuldig gekozen Instagramfilter. Kees! is vaak blij en soms niet, maakt fouten, gedraagt zich soms belachelijk en niet ‘zoals het hoort’, juist dát maakt haar echt en menselijk. Niemand is perfect en dat is geweldig.

Article continues after the ad

Perfect

Froukje de Both: 'Dagelijks worden we in de media bedolven onder uitingen hoe we ‘zouden moeten zijn’. Het beeld overheerst van perfecte vrouwen met perfecte lijven, perfecte relaties, carrières, vakanties en dus ogenschijnlijk perfecte levens. Maar soms loopt het even anders en dat is ook oké.' Kimberly van de Berkt: 'Het is zo vermoeiend om je leven continu langs een meetlat te leggen. Met Kees! willen we laten zien dat individualisme en eigenheid veel bevrijdender werken dan onbereikbare perfectie.'

Kees!

Op www.ditiskees.nl vertellen bekende en onbekende vrouwen in video’s en columns verhalen over alledaagse zaken als liefde, relaties, lifestyle en mode. Hierin wordt niet blind gevolgd wat een ander doet, maar gaat een ieder uit van haar eigen kracht. Natuurlijk willen vrouwen alles uit het leven halen, maar moeten vaak al zoveel ballen hooghouden dat ze er af en toe best een paar mogen laten vallen. Kees! biedt herkenning, opluchting dat je niet de enige bent die niet alles onder controle heeft, dat het altijd nog chaotischer kan, wil inspireren zaken eens anders te benaderen of aan te pakken, maar je bovenal nooit een met een schuldgevoel of complex opzadelen door je onhaalbare doelen voor te schotelen.

Kees! is te vinden op www.ditiskees.nl

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.

Beeld: Jim Bakkum