Geen rustige donderdagochtend voor Wilfred Genee. De radio-dj rook toen hij beneden kwam opeens een doordringende brandgeur. 

In zijn Veronica Inside Ochtendshow vertelt hij over het incident bij hem thuis. 'Het was even schrikken vanochtend!' Ik kom beneden en het licht in de gang staat aan.' Een gekke gewaarwording voor Genee omdat hij zeker wist alle lampen uit gedaan te hebben. 'Het stonk verschrikkelijk', vertelt hij verder. 'Ik rook brand... Wat is er nou aan de hand, ik ruik vuur!'

Kortsluiting 

Samen met zijn vrouw doorzoeken ze het hele huis. 'Misschien dat er een kaart nog ergens aanstaat' opperde hij nog. Maar het was een lamp die de hele familie rook. 'Die wilde niet meer uit. Toen voelde ik aan de schakelaar en die was loeiheet. Toen heb ik snel de groep uitgezet en heb ik een elektricienbedrijf te pakken kunnen krijgen en die zeiden dat er kortsluiting was. Iets later en er was brand uitgebroken!'

Redding

De redding van Rene was dan ook zijn eigen ochtendshow. 'Als ik er iets later uit was gekomen, dan ja...', constateert hij geschrokken. 

Article continues after the ad
Bron: Shownieuws | Beeld: Peter Smulders

 

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.