Twee grote shows in de Ziggo Dome en tienduizenden mensen in pyjama: als Chantal Janzen terugdenkt aan haar Pyjama Party's, wordt ze emotioneel. De presentatrice blikt terug op de succesvolle shows, die ze 'een droom die uitkomt' noemt.

Chantal is compleet uitgeput na haar Pyjama Party, maar ook ontzettend opgelucht. Op Instagram deelt ze een emotioneel bericht: 'Och jongens, wat n weekend. Iedere keer als ik er iets over wilde schrijven vandaag hier op insta moest ik weer janken, en dan wiste ik t weer want dat vond ik te hysterisch en te rommelig,' schrijft ze. Toch wil ze de bezoekers bedanken. 'Man, jullie hebben dit weekend in de Ziggo Dome een droom laten uitkomen. Ik vond dit namelijk al maanden doodeng, en als het dan zó fantastisch uitpakt, dat is me een opluchting van heb ik jou daar, en het overtrof alle verwachtingen.'

Article continues after the ad

Meer dan geslaagd

De presentatrice droomde ervan om een show voor jong en oud te maken. 'Toen ‘s ochtends na de 1e show bij de meet&greet een oudere dame uit t Oosten van t land naar me toe kwam en zei ‘Dat ik samen met mijn dochter èn kleinkinderen naar zo’n groot concert heb mogen gaan en van heb kunnen genieten had ik nooit durven dromen’. Toen was het voor mij al meer dan geslaagd,' laat ze weten. Ook is ze dolblij dat de bezoekers allemaal in pyjama kwamen, zoals ze wilde. 'Ik was bang dat niemand hier verder gehoor aan zou geven. Maar het tegenovergestelde gebeurde: In totaal kwamen 35.000 mensen in pyjama’s, onesies, sloffen en badjassen naar de Ziggo Dome in Amsterdam, om 2 avonden mee te dansen, te zingen, en te feesten.'

Volgend jaar weer?

Als het aan Chantal ligt, komt er volgend jaar weer een Pyjama Party. 'Wat een feest om dit met jullie te mogen doen,' aldus Chantal. 'Ik ga dit nooit nooit nóóit meer vergeten. Dusseh.., volgend jaar maar weer..?'

Beeld: Peter Smulders 

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.