Dionne Stax wilde aan het 'ideale plaatje' voldoen toen ze de dertig aantikte. Maar inmiddels, op 33-jarige leeftijd, beseft ze dat ze helemaal geen man en kinderen nodig heeft: 'Ik heb alle vrijheid van de wereld.'

Vrijgezellenbestaan

Het is akelig stil in het liefdesleven van de NOS-presentatrice, na haar vermeende affaire met Humberto Tan. Dionne is haar ware liefde nog niet tegen het lijf gelopen, maar daar zit ze niet zo mee. 'Als ik de ochtend voor mijn dagjournaals lekker door Amsterdam wil slenteren en in een cafe koffie wil drinken met een krantje erbij, dan doe ik dat. Hoe fijn is dat! Kortom, zonder relatie kun je net zo gelukkig zijn, absoluut,' zegt ze in een interview met VROUW. Ondanks dat Dionne het 'prima in haar eentje rooit', staat ze wel open voor een relatie. 'Ik zou liegen als ik zeg dat het niet fijn zou zijn om iemand om me heen te hebben.'

Rozengeur en maneschijn

De 33-jarige blondine heeft niet altijd vrede gehad met haar vrijgezellenbestaan. 'Ik heb er slapeloze nachten van gehad toen ik dertig werd. Terwijl, hoeveel mensen doen het tegenwoordig niet anders? Het is niet meer standaard samenwonen, trouwen en dan kinderen krijgen,' vertelt ze. 'Ik heb daar indertijd veel gesprekken over gehad met vrienden, omdat ik zelf een beetje ging geloven dat het niet oké was hoe ik leefde. En dan zie je dat ook mensen die wel aan het plaatje beantwoorden twijfels hebben over hun leven, dat het niet overal rozengeur en maneschijn is. Dat zij zichzelf ook vragen stellen: is dit het leven dan? Dat vond ik wel een openbaring.'

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Edwin Smulders 

Ieder jaar wordt de Loden Radioleeuw uitgereikt voor het meest irritante reclamespotje van het jaar. Dit keer is de prijs gegaan naar Eyelove, voor het spotje met René Froger.

Mischa Blok, presentator van Radar Radio, overhandigde de prijs aan Eyelove-directeur Leon Melchior.

Loden Radioleeuw voor René Froger

Het reclamespotje heeft de prijs voornamelijk gewonnen door de rol van zanger René Froger. Hij zingt in het spotje, wat door luisteraars niet helemaal goed werd ontvangen. Zo omschreef één luisteraar Frogers gezang als "een krijtje over het schoolbord" en bestempelen anderen het als "gejodel". 

Eyelove won met 55 procent van de stemmen. Op de tweede plek stond het spotje van Online.nl (26 procent) en daarna volgde Kruidvat (19 procent). "Het is nooit onze insteek geweest om deze reclame irritant te maken en daar een prijs mee te winnen," vertelt Melchior. "Maar ik ben blij verrast met de aandacht ervoor. Het heeft zijn doel wel bereikt; we hebben een verhoogde naamsbekendheid." 

Loden Leeuw

Maandag wordt in de televisie-uitzending van Radar de bekende Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame uitgereikt. Daarnaast wordt ook de meest irritante BN'er in een reclamespotje uitgekozen. Voor die laatste categorie is René Froger opnieuw genomineerd voor zijn rol in de tv-reclame van Eyelove. Dus wie weet sleept de volkszanger opnieuw een prijs in de wacht.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Peter Smulders 

Het is een magisch weekend voor de cast en crew van Goede Tijden, Slechte Tijden. Alle acteurs en actrices van de populaire soap zijn met elkaar in Disneyland Paris.

Ze zijn daar om de 90ste verjaardag van icoon Mickey Mouse te vieren.

GTST-cast in Disneyland Paris

Natuurlijk worden er veel kiekjes van het weekend gedeeld op social media. Zo zien we leuke groepsfoto's van de cast en crew, en laat acteur Ferri Somogyi wel een heel bijzonder kunstje zien. Bekijk alle beelden hieronder:

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Instagram