Nikkie Plessen (35) leeft tegenwoordig lang niet alleen maar van haar eigen modelabel. De presentatrice gaat als een speer op Instagram en met meer dan een half miljoen volgers, kun je je voorstellen dat dat bereik wel iets kost. 

Hoeveel je voor een gesponsorde post precies moet neertellen, dat vertelde Nikkie gisteravond in 'Dragons' Den'. Want hoewel Plessen maar wat graag wil investeren in de koffiecups van twee kandidaten, biedt ze minder dan een van haar collega's.

Article continues after the ad

Online bereik

De jongens konden voor 150.000 voor 30 procent van hun bedrijf terecht bij de blondine en dan kregen ze er nog een extraatje bij. 'Dan krijg je er wel mijn online bereik bij.' En wat is dat dan waard? Nou, aangezien Plessen normaal 30.000 euro voor één gesponsorde post vraagt, is het eigenlijk helemaal geen slechte deal.

Zonde

Toch besluiten de mannen niet te gaan voor het aanbod van Nikkie, maar gaan ze in zee met Pieter Schoen. Hij bood 300.000 voor 30 procent van het bedrijf. Hoewel Plessen het natuurlijk ontzettend zonde vindt, wordt er al snel een middenweg vonden. Want dan kopen de jongens toch gewoon een post bij haar? Eind goed, al goed.

Bron: Boulevard | Beeld: Peter Smulders

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.