Het liefdesleven van Bridget Maasland kent hoge pieken en diepe dalen. Na de scheiding van Pepijn Padberg, de vader van haar zoon Mees, was Bridget een aantal keer verliefd, maar die relaties liepen op niets uit. Aan Story vertelt de presentatrice openhartig over haar liefdesleven.

Lees ook: Voor Bridget Maasland geen jonge mannen meer

Geen relatie

Haar relatie met de 27-jarige ijssalonhouder Fabio liep een paar maanden geleden op de klippen, maar Bridget verzekert Story ervan dat er geen nieuwe man in haar leven is. En dat terwijl ze een magnetische werking op mannen heeft. 'Ik heb op dit moment géén liefdesleven. Daar kan ik heel kort en duidelijk over zijn. Ik ben zelfs niet eens aan het daten. Dat is geen bewuste keuze hoor, maar ik ben niet zo met een relatie bezig.'

Niet wanhopig

Het betekent niet dat Bridget er niet voor openstaat, want een leuke man is zeker welkom. 'Ik ga niet wanhopig op zoek. Ik krijg genoeg aandacht, maar niet van mannen met wie ik een relatie wil.' Een relatie mist ze niet, juist omdat haar leven op dit moment zo leuk is. Ze voelt op dit moment niet drang om iemand in haar leven toe te laten.

Lees het hele interview in Story. Editie 22 ligt nu in de winkel.

Wil je niets meer missen van Story? Neem een abonnement. Profiteer nú van onze speciale lente-aanbieding: 10 nummers voor slechts €10

Beeld: Peter Smulders

Er is één vrouw die de verkoop van de razendpopulaire Bas Smit-shirts kan stoppen: koningin Máxima. 'Als zij het T-shirt draagt, dán stop ik met de actie', zegt de man van Nicolette van Dam tegen AD.nl.

Goed doel

De shirts met het hoofd van Smit zijn begonnen als een grap. RUMAG testte een nieuwe textielprinter met Bas’ afbeelding en deelde het resultaat op social media. Al snel meldden de eerste geïnteresseerden zich, toen BN’ers als Lil’ Kleine het shirt droegen, ging het hard. 'Nicolette zei: doe even normaal', herinnert Bas. 'Ook ik vond het te ver gaan om geld te verdienen met mijn eigen hoofd, dus ik zei: doe me een plezier, en verkoop die T-shirts. Maar de opbrengst gaat wél naar een goed doel.'

‘We willen die kutperiode draaglijk maken’

Dat goede doel werd het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie, waar ook het zieke nichtje van Nicolette – Jada, het dochtertje van stylist Chantal Bles en voormalig F1-coureur Robert Doornbos – wordt behandeld. 'We gaan met deze shirtjes geen kanker genezen en er gaat geen geld naar onderzoek”, zegt de vastgoedondernemer, wiens gezicht het ziekenhuis al een aquarium, klimrek en kast vol leesboeken opleverde. “We willen die ongelooflijke kutperiode zo draaglijk mogelijk maken voor de kids. Nee, natuurlijk worden ze er niet beter van. Maar we willen dat ouders en kinderen tijdens zo’n moeilijke periode ook plezier kunnen beleven.'

‘Dat zou te gek zijn’

Smit vindt het moeilijk te stoppen met de verkoop van ‘zijn’ shirts. 'Het is tweeledig. Aan de ene kant moet je niet te lang doorgaan met iets dat goed is. Maar aan de andere kant: duizend shirtjes verkopen levert ook weer 10.000 euro op. Moet ik dan zeggen dat we ermee kappen?' Als Máxima met Bas’ gezicht op haar borst wordt gespot, is het voor de vastgoedondernemer wel klaar. 'Dat zou toch echt helemaal te gek zijn?'

Wil je ook je steentje bijdragen? Híer scoor je jouw Bas Smit-shit voor het goede doel.

 

Zie ineens dit filmpje van @prinsesmaximacentrum en we zitten hier vol met tranen. Wat een confronterende en ontroerende beelden. Wat een oneerlijke k*t ziekte. Maar wel de realiteit en ben iedereen zo dankbaar dat jullie massaal supporten. Het blijft k*t maar we gaan met elkaar wel een lach op de gezichten van die kleine strijders toveren ❤️ We hebben al dik meer dan €100k en gaan nog heel even door. Echt zo bedankt allemaal 🙏❤️ #Repost @prinsesmaximacentrum ・・・ Natuurlijk doen wij in het Prinses Máxima Centrum ook mee! Super veel dank aan jullie allemaal, voor de steun en liefde die we mogen ontvangen. @bassmit en @rumag, jullie zijn helden ❤ #kidsblij #bassmit #rumag #dankbaar #heelnederlandbedankt #linkinbio #aquarium #thehill  #samenvoorkinderentegenkanker #stichtingsteun

Een bericht gedeeld door Bas Smit (@bassmit) op

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Hollandse Hoogte

Airen Mylene is het nieuwe gezicht van het SBS6-programma Lachen om Home Video’s. De presentatrice, die voor de zender onder andere Shownieuws presenteert, volgt Wietze de Jager op.

Eerder presenteerden Hans Kraay jr. en Jochem van Gelder het populaire zaterdagavondprogramma. De eerste uitzending met Airen is te zien op 1 september om 19.00 uur.

Veel zin

De presentatrice heeft veel zin in haar nieuwe tv-klus: 'Ik vind het ontzettend leuk om een programma te presenteren dat al zo lang aan de zender verbonden is en al jaren populair is.' In Lachen om Home Video’s komen de grappigste bloopers en home video’s uit binnen- en buitenland voorbij. Van klunzige katten, dansende dames, stoere stunts tot brutale beesten.

Lachen om Home Video's is vanaf zaterdag 1 september te zien op SBS 6 om 19.00 uur. 


Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.

Beeld: Peter Smulders