Hoewel de twee wel weer 'gezellig' samen in de jury zitten van The Voice Senior, betekent dat niet dat het koek en ei is tussen de twee. Sterker nog, Gerard geeft aan dat ze voor hem ook geen hele goede vrienden meer hoeven te zijn.

Joling doet een boekje open in het programma Ellen & Naomi: 24 uur mandekking. Hij wil niet zeggen dat het nooit aan hem heeft gelegen, maar de zanger was wel verbijsterd dat Gordon hele gekke dingen schreef over hem. Gerard herkende zichzelf hier niet in en vond dit ongelofelijk jammer. 

Pijn

Op de vraag of deze beschuldigingen geen pijn deden bij Joling, antwoordt Gerard dat hij weet wat Gordon allemaal doet. 'Als je weet met hoeveel mensen hij ruzie heeft in het vak en gehad heeft, dan denk ik, wat moet ik er nu nog over gaan zeggen.' Waar dat vandaan komt? 'Ik denk dat hij ongelofelijk jaloers is, niet alleen op mij, maar op hoeveel mensen. Het is ook nooit goed. Als je nooit blij bent of tevreden, dan houdt het ook nooit op. Dat is een hele slechte eigenschap.' 

'Vervelend, moeilijk mens'

En dat vindt Gerard zelf ook zonde, want de twee hebben wel veel met elkaar gelachen. 'En het is ook succesvol, ik wil ook de goede dingen zeggen. Want ik heb onder tafel gelegen van het lachen. Maar het is een heel vervelend, moeilijk mens.' 

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Bron: Telegraaf | Beeld: ANP

Ieder jaar wordt de Loden Radioleeuw uitgereikt voor het meest irritante reclamespotje van het jaar. Dit keer is de prijs gegaan naar Eyelove, voor het spotje met René Froger.

Mischa Blok, presentator van Radar Radio, overhandigde de prijs aan Eyelove-directeur Leon Melchior.

Loden Radioleeuw voor René Froger

Het reclamespotje heeft de prijs voornamelijk gewonnen door de rol van zanger René Froger. Hij zingt in het spotje, wat door luisteraars niet helemaal goed werd ontvangen. Zo omschreef één luisteraar Frogers gezang als "een krijtje over het schoolbord" en bestempelen anderen het als "gejodel". 

Eyelove won met 55 procent van de stemmen. Op de tweede plek stond het spotje van Online.nl (26 procent) en daarna volgde Kruidvat (19 procent). "Het is nooit onze insteek geweest om deze reclame irritant te maken en daar een prijs mee te winnen," vertelt Melchior. "Maar ik ben blij verrast met de aandacht ervoor. Het heeft zijn doel wel bereikt; we hebben een verhoogde naamsbekendheid." 

Loden Leeuw

Maandag wordt in de televisie-uitzending van Radar de bekende Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame uitgereikt. Daarnaast wordt ook de meest irritante BN'er in een reclamespotje uitgekozen. Voor die laatste categorie is René Froger opnieuw genomineerd voor zijn rol in de tv-reclame van Eyelove. Dus wie weet sleept de volkszanger opnieuw een prijs in de wacht.

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Peter Smulders 

Het is een magisch weekend voor de cast en crew van Goede Tijden, Slechte Tijden. Alle acteurs en actrices van de populaire soap zijn met elkaar in Disneyland Paris.

Ze zijn daar om de 90ste verjaardag van icoon Mickey Mouse te vieren.

GTST-cast in Disneyland Paris

Natuurlijk worden er veel kiekjes van het weekend gedeeld op social media. Zo zien we leuke groepsfoto's van de cast en crew, en laat acteur Ferri Somogyi wel een heel bijzonder kunstje zien. Bekijk alle beelden hieronder:

Wil je op de hoogte blijven van al het royalty nieuws? Volg dan de Story Royalty Facebookpagina!

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de Story-nieuwsbrief.


Beeld: Instagram